خرید فروش قیمت لوازم یدکی

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید لوازم یدکی ماشین فروش لوازم یدکی ماشین قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید لوازم یدکی ماشین فروش لوازم یدکی ماشین قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران

خرید فروش قیمت لوازم یدکی ماشین در تهران شجاعی 09127706830

بایگانی

رادیاتور انواع خودروهای داخلی و خارجی

دوشنبه, ۸ مهر ۱۳۹۸، ۰۹:۱۶ ق.ظ

                                                                                                   رادیاتور ماشین

همان طور که می دانید اساس عملکرد موتور اتومبیل بر اساس انفجار سوخت در داخل سیلندرهای موتور است که نیروی حاصل از انفجار، سیلندرها را به عقب رانده و این نیروی رو به جلو و عقب نهایتاً تبدیل به نیروی دورانی می شود. اما این انفجار مسلماً باعث بالا رفتن بیش از حد دمای موتور شده و به موتور آسیب وارد یا حتی منجر به ذوب یا تغییر شکل آن خواهد شد. پس وجود یک سیستم خنک کننده که بتواند دمای موتور را ثابت نگه دارد الزامی است. اما این سیستم خنک کننده موتور چیست و از چه قسمت هایی تشکیل شده است و نحوه عملکرد آن چگونه است؟ در این بخش به این سوالات پاسخ داده و اساس عملکرد رادیاتور اتومبیل را بررسی خواهیم نمود. در تصویر زیر نمونه ای از این سیستم به همراه اجزای مختلف آن را مشاهده می کنید.

 

 

 

 

                                                                      سیستم خنک کننده ماشین

 

رادیاتور محفظه ای مشبک برای خنک کردن آبی است که با گرفتن گرمای موتور داغ شده موتور را خنک میکند. فضای داخل رادیاتور به صورت شبکه بندی بوده و  تبادل حرارتی بسیار زیادی با هوا داشته و آب داغ را به سرعت خنک کرده و آماده انتقال مجدد به موتور می کند. رادیاتور در دو نوع عمده تولید می شود. رادیاتور عمودی که در آن آب از بخش بالا وارد شده و پس از خنک شدن از کف رادیاتور روانه موتور می شود. رادیاتور افقی که در آن آب از یک طرف رادیاتور وارد شده و پس از پیمودن عرض رادیاتور از طرف دیگر خارج می شود.

 

برای خرید رادیاتور انواع ماشین های داخلی و وارداتی تماس بگرید یا در بخش نظرات کامنت بگذارید تا کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • فروش لوازم یدکی در تهران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی